דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צביעות והתחסדות אצלנו 

מאת    [ 28/05/2006 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 5188 פעמים ]

על צביעות והתחסדות אצלנו.

מיסוד הזנות וההימורים היה מהווה מהלומה לפשע מאורגן ומביא תועלת רבה לחברה.
"ארטמיס" במונדיאל כדוגמה.


מאת: צבי גיל. הרשימה מופיעה גם באתר המחבר "זרקור"

הד"ר נחום גולדמן,מן המנהיגים היהודים הבולטים במאה ה- 20 ומחכמי הדור, אמר על הגרמנים שהם "פרפקציוניסטים" בכל דבר - כלומר ביצועיסטים קפדניים- וככה הם גם ביצעו בקפדנות את הרצח של העם היהודי- אמר גולדמן.אמירה זאת היא אמת זועקת וצורבת.אולם הגרמנים לא הסתירו זאת.תוכם כברם. מבחינה זאת אפשר לומר הרבה דברים בגנותם של הגרמנים,אך בניגוד לשכניהם באירופה הם היו ונשארו הכי פחות צבועים.אצלם היעילות משתלבת עם תכונות אחרות שלהם.

ברלין תארח ב 6 ביוני את "המונדיאל". לשם כך היא לא רק בנתה את תחנת הרכבת הגדולה ביותר באירופה(שתכנונה בעצם התחיל הרבה לפני שהיא זכתה באירוח המונדיאל) אלא הקימה את בית הבושת הגדול ביותר באירופה.שם המוסד "ארטמיס", כשם האלה היוונית התאומה של אפולו,שנמנתה עם שלוש האלות הבתולות.מאות אלפי האוהדים שיגיעו לברלין יחפשו בין היתר פורקן מיני,ואי הסדרת הזנות עלולה לגרום לפגעים שונים,לרבות מחלות, אלימות ,מלחמת סרסורים , שלא לדבר על הפסד מסים,וכיו"ב. הגרמנים רוצים למנוע כל זאת חרף המחאות, החסודות יש לומר, של ארגוני הנשים,דתיים ואיגודים מקצועיים,אשר מן הסתם מייצגים את איגוד הזונות הגרמני שחושש מתחרות עזה.

גרמניה היא רק דוגמה בולטת,שכן נושא המין מוסדר כמעט בכל אירופה,מאותם טעמים שהזכרנו.הזנות, נכון יותר הנזקקים לה,למי שאינו יודע ,לא אסורה לא מדאורייתא ולא מדרבנן . רחב,למשל,נמנית עם אמהות הזנות ושמור לה מקום של כבוד במקורותינו.חז"ל, בהתייחסם לצורך הפורקן המיני,קובעים שרצוי שהדבר ייעשה מחוץ למקום מגוריו של הגבר. הנימוק ברור.

והנה בישראל אשר בשבועות האחרונים מככבים בה על המרקע מנהיגי הפשע המאורגן , רובם חובשי כיפה, מעין אמצעי מניעה סמלי,ובין עסקיהם גם זנות וגם הימורים.מיסוד שני תחומים אלה יהווה מכה קשה לעולם התחתון המאורגן והבלתי מאורגן,ימנע הברחה של שפחות מין מחו"ל,יבלום מחלות מידבקות,יחסל את עשרות מאורות ההימורים,יכניס כסף למדינה.

אלא שאצלנו הצביעות וההתחסדות מושלים בכיפה.להמר תחת כל גג רעוע- זה בסדר .מפעל הפיס- שהוא מפעל הימורים ממלכתי ענק- זה חיובי.לעשות מין תחת כל עץ רענן בחסות סרסור-זה נסבל.אך להסדיר את כל אלה- הס מלהזכיר ,או מוקצה מחמת נשואים קואליציוניים.הגופים הציבוריים שכה הרבה עוסקים בנושא הפשע,בשחיתות ובעוד מדווים חברתיים משום מה גם הם שמו להם סייג בתורה שלא לנוגע בתחומים שהיו פוגעים בתשתיות הפשע משפרים את איכות חיינו.גם הם צבועים.

מעניין שדווקא מנהיגה של מועצת ה"ירוקים" בגרמניה, מרלינה שינדר, התבטאה כי "הזנות קיימת כאן הרבה שנים. מה שחשוב הוא שלזונות יהיו תנאי עבודה נאותים.המסר שלי לאוהדים : התנהגו בהגיון,אל תשתו יותר מדי,השתמשו בקונדומים ואל תצפו לאהבה".

אשר לי,עשיתי לי כבר תוכניות אחרות.אני נוסע ל"דרך המשי",לראות,לשמוע ולחוש.בכל מקרה לא לכתוב.



צבי גיל הוא עיתונאי וסופר. מילא תפקידים בכירים ברדיו ובטלוויזיה במסגרת רשות השידור. הוא עוסק בפרוייקטים שנוגעים לתקומה של ניצולי השואה והתפקיד שהם מילאו בהקמת המדינה ובביסוסה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב